Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2008 23:45 - Party time
Автор: eliks Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4292 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.07.2008 10:04


Направо стомаха ми се е свил на топка от вълнение, утре отивам на Слънчев бряг, ще се размажа направо от кеф. Не съм ходила на парти от......не помня вече, на open-air пък да не говорим от колко време, а този ще е добър, сигурна съм! Gabriel & Dresden на Cacao Beach. Зарибиха ме преди няколко месеца по тия двамцата, утре просто няма да се спра! Ще пътуваме с един приятел с автобуса, ще погледкаме филм на лаптопа му.. ще позяпаме красиви пейзажи от родна България... ще се стоварим посред най-голямата жега, тука си извадих вече и банския, мисля и на морето да му отредя подобаващо внимание.... и вечерта просто ще отида и ще си прекарам страхотно, защото го чакам от толкова много време този момент... Сестра ми ще е там... даже специално ходих да пазарувам малко дрехи и аксесоари вчера. Бонуса към заплатата ми този месец доста добре го оползовторих. Шефа ми е дал да превеждам и някакви статии, та за отпуската, която планирам да започне на 30-ти мисля да съм ги свършила и да получа още пари за въпросния превод.
Добре вървят нещата напоследък... почти де... ако имаше и един сериозен готин мъж, с който да се чувствам щастлива, щеше да е още по-добре.... не съм загубила надежда де.... засега гледам да вървя напред.

Май е време да поспя, че утре няма да имам тази възможност хахахаха ^__^

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Беше супер, довечера ще пиша повече, ето една снимка:

image


Тагове:   Time,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eliks
Категория: Лични дневници
Прочетен: 176540
Постинги: 52
Коментари: 91
Гласове: 230
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930