Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2008 20:50 - Кой обича понеделниците?
Автор: eliks Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1796 Коментари: 0 Гласове:
0



Понеделник АААААААААААААААААААА, честно този ден почвам да го намразвам, днес беше един от направо "адските" понеделници в моя живот.... всичко тръгна наопаки, накрая уж се пооправи, но направо ми изцеди силиците, купих си сладолед, цяла голяма кутия само за мен... е това никога преди не съм го правила... не че ще я изям наведнъж ама....
Утре се надявам да е малко по-нормално, защото след работа съм на фитнес, трябва ми поне мъничко енергия, за да си направя тренировката... напоследък не съм ходила, и така се ядосах на себе си онзи ден във влака докато пътувах.. на отсрещната седалка имаше някакъв младеж и като го гледах колко добре изглежда и явно спортува нещо и си викам... "мамка му, във вторник отивам". Ама наистина се ядосах.... ходих до Пловдив....на гости на сестра ми, вечеря - 5-ма мъже и 3 жени, барбекю на терасата... ядохме пържоли с гъби и салата.... на другия ден спах до 1, легнах си в 5.... направо не можах да повярвам как издържах до толкова късно (или може би рано?)...
Сутринта като излизах за работа и почна да ми се оформя плана за следващите няколко седмици... проблема е, че ако съм толкова изтискана както след днешния работен понеделник, направо не знам как ще си свърша набелязаните неща...
Я да видим.. утре съм на фитнес... в сряда съм решила да отида по магазините и да си купя някакви дрехи.. абе рокля искам да си купя... нещо се вманиачих... аз и рокли.... абе добре е мисля...
Трябва да си купя билет за партито, на което смятам да ходя в събота, разбира се и за влака... мисля че най-накрая реших кога да си взема отпуската... ще комбинирам - ходене до Пловдив, няколко дена на гости, ще отидем най-накрая на прословутото им караоке, ах как ми се пее не е истина, защо в София не мога да си намеря някой с който да отидем някоя сряда в Алкохол??? Та.. после заминавам за Варна, там мисля да си оползотворя времето основно в ходене на плаж и наглеждане на баба ми. Имам нужда от почивка, огромна нужда... гледам онзи ден една статия - ако човек не си взима поне 2 седмици почивка за годината и му се скъсявал живота с доста... е не се и съмнявам.. тия статии много не им вярвам като почнат с разни статистики от този сорт.. ама за тази специално съм склонна да го повярвам...
Понеделник??? Някой ми каза днес, че както тръгнело в понеделник, такава била и цялата седмица.... е дано не познае за тази!!!!


Тагове:   обича,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eliks
Категория: Лични дневници
Прочетен: 176549
Постинги: 52
Коментари: 91
Гласове: 230
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930