Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2011 11:06 - Пролетно *_*
Автор: eliks Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1273 Коментари: 0 Гласове:
1



Нямам никаква идея какво ще пиша, просто ми се пишее... та...
Пролетно да, много пролетно ми е от началото на януари, направо не мога да повярвам. За първи път успявам от доста години насам да се зарадвам напълно на завръщащия се живот. Онзи ден бях на разходка и снимах цветя. Празниците са ми леко незабележими, но за сметка на това всеки ден е много по-забележим от тях.
Започнах да се усмихвам отново, много повече ^___^
След 10-на дни навършвам 30. Вчера пак се замислих, въобще не ми го побира главата кога се случи... не го усещам както трябва може би... чудно ми е ако все си се чувствам така млада вътрешно, дали това ще ми позволи един ден да се приспособявам към промените много по-добре??? Повечето хора над 60 сякаш живеят в някакъв собствен отрязък от време и не мърдат от там...  хем ми се иска да вървя все напред и да не спирам пътуването, хем това ме доближава все повече до онзи момент, в който просто няма да съм тук... никога не съм вярвала, че нещата просто така свършват...  мисля си за музиката, тя е нещо, което остава и след теб, трябва да седна да се занимавам по-сериозно. Напоследък слушам много нови неща, харесва ми да си обогатявам музикалната база в главата, ако мога така да го нарека.
Някога спомените са били разказвани, някои са се превръщали в легенди, други са изчезвали точно след 3 поколения, от 100-150 години насам има повече неща, които могат да се запазят - снимки, филми.. а сега и интернет отпечатъка... интересно ми е един ден какво ли ще знаят за мен? Егоистично е, но ми се ще да не изчезна просто ей така след 2 поколения спомени... понякога намирам в мрежата стари снимки, които съм забравила, имам точно един албум с хартиени... във фейсбук имам над 600, но реално те могат да изчезнат за миг... много е странно... интернет е толкова преходен. И въпреки това в него има толкова много информация за хора изчезнали преди столетия.... 
Колко успях да поумнея за тези 30 години се пита в задачата??? 

Май е време да си пусна някоя хубава песен. Радвайте се на пролетта и се възползвайте от творческите пориви, които събужда у вас *_*


Тагове:   музика,   спомен,   пролет,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: eliks
Категория: Лични дневници
Прочетен: 176537
Постинги: 52
Коментари: 91
Гласове: 230
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930